שלום רב לכל מכותבינו!
שבוע הנרקיס עבר עלינו במאמץ ללמוד איך מגדירים ועכשיו אפשר לומר שרובנו יודעים איך להגדיר.
ומי שלא, יש תמיד מי שישמח לעזור לו- כל הכבוד על ההתנדבות לעזרה הדדית וכמו שאני תמיד אומרת:
"עזרה לאחר - זה דבר יפה ביותר!" (ובנוסף, כשעוזרים לאחר לומדים הרבה יותר!)
בשבוע הקרוב נלמד על הכלנית וקבלנו כבר את דפי המידע.
שוב אני מודה מקרב לב למשפחות שהדפיסו ושלחו את הדף. תודה מיוחדת למשפחת יעקוב ששלחה מספר גדול של עותקים.
לקראת השבוע שיבוא לאחר הכלנית אני שולחת כבר את דף המידע של צבעוני ההרים. (לא להתייאש יש כאמור רק עוד שלושה חוץ ממנו).
אנא הדפיסו לנו את דף המידע של הצבעוני, אשר בקובץ המצורף, כמובן בצבע ושלחו בשרוול ניילון.
פעילויות הכלנית:
במרכז מחשב: מצגת על כלניות בצירוף השיר "כלניות" בבצוע שושנה דמרי. משחק טאקי צבעי כלניות, ומצגת פרחים שלב ב'.
במרכז מדע: הכרות והגדרת הכלנית.
במרכז הספר: "שלוש האחיות והנסיך" ספור שמטרתו לעזור להבחין בין כלנית לפרג ונורית. "אנמון הפרח שבא מאהבה" ו"כפה אדומה"- פשוט בגלל הצבע.
במרכז היצירה: ניצור כלנית לשקית הפרחים שלנו.
משימת הרשות שלנו הביתה הפעם ממרכז היצירה: מצורף קובץ עם דף להדפסה, צביעה ושליחה למרחב.
שמחנו מאד לקבל את הספורים ממשימת הבית בשבוע הקודם, בנושא: מדוע הנרקיס כעס. קבלנו גרסאות מגוונות ויפות.
אני מאחלת לכולם שבת שלום! בריאות טובה! שירדו גשמים ואם תצאו לטייל בין הטיפות, שתראו הרבה פרחים!
להתראות, אביבה.
שבוע הנרקיס עבר עלינו במאמץ ללמוד איך מגדירים ועכשיו אפשר לומר שרובנו יודעים איך להגדיר.
ומי שלא, יש תמיד מי שישמח לעזור לו- כל הכבוד על ההתנדבות לעזרה הדדית וכמו שאני תמיד אומרת:
"עזרה לאחר - זה דבר יפה ביותר!" (ובנוסף, כשעוזרים לאחר לומדים הרבה יותר!)
בשבוע הקרוב נלמד על הכלנית וקבלנו כבר את דפי המידע.
שוב אני מודה מקרב לב למשפחות שהדפיסו ושלחו את הדף. תודה מיוחדת למשפחת יעקוב ששלחה מספר גדול של עותקים.
לקראת השבוע שיבוא לאחר הכלנית אני שולחת כבר את דף המידע של צבעוני ההרים. (לא להתייאש יש כאמור רק עוד שלושה חוץ ממנו).
אנא הדפיסו לנו את דף המידע של הצבעוני, אשר בקובץ המצורף, כמובן בצבע ושלחו בשרוול ניילון.
פעילויות הכלנית:
במרכז מחשב: מצגת על כלניות בצירוף השיר "כלניות" בבצוע שושנה דמרי. משחק טאקי צבעי כלניות, ומצגת פרחים שלב ב'.
במרכז מדע: הכרות והגדרת הכלנית.
במרכז הספר: "שלוש האחיות והנסיך" ספור שמטרתו לעזור להבחין בין כלנית לפרג ונורית. "אנמון הפרח שבא מאהבה" ו"כפה אדומה"- פשוט בגלל הצבע.
במרכז היצירה: ניצור כלנית לשקית הפרחים שלנו.
משימת הרשות שלנו הביתה הפעם ממרכז היצירה: מצורף קובץ עם דף להדפסה, צביעה ושליחה למרחב.
שמחנו מאד לקבל את הספורים ממשימת הבית בשבוע הקודם, בנושא: מדוע הנרקיס כעס. קבלנו גרסאות מגוונות ויפות.
אני מאחלת לכולם שבת שלום! בריאות טובה! שירדו גשמים ואם תצאו לטייל בין הטיפות, שתראו הרבה פרחים!
להתראות, אביבה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה